vineri, 15 august 2014

tu ce simți când asculți o vioară, un simplu acord ... ?

...
nu știu tu, dar eu mă cutremur și mă umplu de bucurie în același timp! 
simt așa un fior ce mă pătrunde din cap până în vârful picioarelor. 
e o fărâmă de rost care adunate dau rod. depinde numai de noi cum ciulim urechile și cum ne deschidem sufletele pentru a primi din plin bucuria.





sincere impresii



Corina și Celine Simcovitch 












Cristina Oprean recitând poezia asta :
„Îți scriu azi încă o scrisoare.
n-am să o expediez.
o voi îmbrățișa.
o voi păstra.
și îmi închipui ca am primit-o
de la tine.”

(Ani Merlă- O scrisoare)

Cvartetul „Cuore” și doi ”intruși”



Gânduri bune de la musafiri. gânduri sincere care vor rămâne împreună cu amintirile frumoase ce s-au cusut săptămâna asta
Să ne vedem și la anu !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu